onsdag 27. juli 2011

History of Magick OWL



For Luna Lovegood I chose a pattern that reflects her changing thoughtpatterns and one that also reminds me of her Patronous. I'm using Regia Circus for these ones.

Til Luna Lovegood valgte jeg et mønster som viser de raskt skiftende tankene hennes, og et som også minner meg om henne Patronous. Jeg kommer til å bruke Regia Circus til disse.



I choose these socks to represent Ginny Weasley because like her they're proud and sexy. The pattern is Cookie A's Lissajous. I'm using Sandnes lanett for these ones.


Jeg valgt Cookie A sine Lissajous sokker til Ginny Weasley, fordi de ser stolte og sexy ut, akkurat slik som henne. Jeg skal bruke Sandnes lanett til disse.


These will be my Bellatrix Lestrange socks, the pattern is called the Gardener. Like Bellatrix they are nice and curly on the front, but on the back there is a poisonous spider. I'm using Dream in Color Smooshy for them and also adding 14 translucent 6/0 beads with a silver center

Disse sokkene er til Bellatrix Lestrange, mønsteret heter The Gardener. Og akkurat som Bellatrix ser de fine  ut framme, men på baksiden er det en giftig edderkopp. Jeg skal bruke Dream in Color Smooshy til disse, og jeg har og tenkt å bruke 14 gjennomsiktige 6/0 perler med sølv i midten også.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar